fredag 5 april 2013

Idag är jag vild och vacker :-))

Så stod det på vykortet jag fick från mina älskade tjejer.
Jag fick ju en jätte fin blus, som de köpt i smyg till mig, och det här schnygga kortet följde med. (vilket jag upptäckte först nu :-))
Man blir ju på rätt bra humör när man tittar på det! (är det så de uppfattar mig, my gååd :-)))

Sov 12 timmar i natt.
Försökte yoga igång den här stela kroppen, nu på morgonen. Men det är trögt. Åh så har ju min favorit Caroline-yoga-yummi taget en paus och flyttat till USA. Vet inte hur jag skall klara mig, men jag tror att vi skall Skypa ikväll!
Vi har ett litet yoga-projekt ihop som måste underhållas, åh då kan man ju inte låta lite avstånd hindra oss :-)
Men kroppen är verkligen cellgifts-stel...

Åh så fick jag svar från CTRF, cancer och trafikskadades riksförbund.
Att jag får åka på retreat nästa vecka. Ett cancer retreat, med andra cancriga.
Egentligen är jag ingen gruppmänniska på det viset. Jag tror mer på att blanda, åldrar, erfarenheter, nationaliteter och intressen.
Men just den här gången, tror jag faktiskt på att träffa just andra cancriga, som är ungefär på samma ställe i cancer-branschen som jag.
Skall bli så spännande. För när jag pratade med Anna som håller i det så lät hon super trevlig och förtroende ingivande.
För jag har ju "make-up kursen från helvetet" (look good-feel better) i bakhuvudet :-)). När det gäller att fösa ihop cancriga människor.

Men nu är det fredag, sol och härligt!
Enjoy!!
Även om jag varken är vild eller vacker, så skall jag iallfall försöka behålla den känslan.
Och försöka vara lite vacker, (vilket kommer bli svårt), men vild borde jag kanske lyckas med :-))
Ni vet så där när det blåser i håret... Vänta lite, vilket hår :-))
Men känslan av frihet som jag tror att man kan känna på en hoj, när vinden swichar förbi och det känns som man kan åka var som helst. Och man är fri och har inga begränsningar och hela livet ligger framför en.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar