fredag 26 april 2013

En ganska vanlig fredag :-))

Morgonrundan blev en kvinna kort. Men vi som var där slet som djur. 
Så även om det var tungt, var vi ju faktiskt där. 
Men jag ser, när jag går in på jogg.se att jag lever inte riktigt upp till mitt mål, med 2 mil i veckan. 
Göteborgsvarvet är såååå nära och det kan bli tungt om jag inte lägger i en högre växel.
Som söta Annette i Västerås sa, 
-Är det lathet eller äkta cellgiftströtthet, som gör att man inte springer det där extra varvet?
Ja, det funderar jag på också :-)

Lite fotograferingar idag. Och så ansiktsbehandling hos söta Åsa. Hon är bäst. 
Vill du ha världens bästa hudterapeut, så skall du gå till henne. 
5 år försvinner bara du går genom hennes dörr :-) 
Vi körde hard-core-syror idag. För att fjälla bort det översta hudlagret och få fram ny fräsch hud. 
Pinglan Maggan undrade om jag skulle med till Avalon. Hmmm tror inte att de släpper ut en högröd ny ansiktsbehandlad människa där :-)) (man ser lite flagig ut några dagar, men det är det sannerligen värt :-)) 
Men Maggan jag hade gärna hängt med !!!! Puss
Löpning i Skatås. Och så fingret :-)))
Titta så gulligt!!!
Tack Linda och Sylwa!!!!!!
Skall läggas på kylning och avnjutas, men inte idag :-))
Röd som en tomat i ansiktet, men jag tror vi lyckades backa bandet två år :-)) - 6 år för alla cellgifter är jag nere på 37 år!!!
Finaste Sylwa och Linda hälsar på i studion. Precis innan After Dark igår!!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar