tisdag 1 januari 2013

GOTT NYTT ÅR 2013.

Nu alla min kära vänner, läsare, bekanta och älskade familj!
2013 på intåg, och nu ser vi bara framåt. Glöm de alla saker som inte blev precis som vi hade tänkt oss 2012. (cancer, brustet hjärta, krossad framruta på bilen, ja, ni vet :-))))
För om vi tänker, endast på de saker som gjorde oss lyckliga (nyförälskelse, marathon, Casey, nya vänner, livet, CA125 som låg på 21 :-)) så tror jag nog många av oss nickar instämmande när jag säger att 2012 ändå var ett bra år!!!

Och nu vänder vi blad och tar nya underbara fräscha tag.
Och så lovar vi varandra, att vi bara ser livet från den ljusa sidan :-)) Men om någon av oss viker sig, så hjälps vi åt, eller hur?
Så många människor som jag inte visste fanns för ett år sedan, som har visat ett enormt mod, stöd och engagemang för mig under den här hösten. Så glöm inte att jag finns här om någon av er behöver min hjälp eller support.
Fram tills dess bloggar jag och hoppas att ni hittar mod och styrka i min lilla kamp !!!

Kärlek till er alla!!
Så svep glaset med skumpa, upp och hoppa. Livet är här och nu!!!!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar