onsdag 30 januari 2013

Influensa + Lunginflammation + Cancer = jobbigt

Var ju hos doktorn en sväng i fredags, men proverna visade inget annat än att jag åkt på en ruskig influensa. Tålamod sa alla till mig. Tror aldrig att jag haft influensa innan. Inte tålamod heller :-) Men hela helgen gled jag i genom som i ett segt molndis. Och igår var jag riktigt kass. Beklagade mig och gnällde lite om att jag är nog sjuk på"riktigt". Noll gehör. Men trots omgivningens tvivel ringde jag Länsförsäkringar och fick en tid hos Tomas Westin på Citysjukhuset +7 idag. Och jag hade lunginflammation!!!
Snacka om att jag blev glad :-) Jag fick penicillin och nu skall jag bli frisk!
Skrev jag igår.
Idag onsdag ligger jag fortfarande, nästan lika dålig... så segt, så tråkigt, så orättvist.
Men snart vänder det, jag lovar :-))
Jag lovar Casey!!!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar