fredag 11 januari 2013

Five to go!!!

Bästa middagen för att fira mitt värde blev det igår!!!
Lagom trött idag är bra, för då orkar man inte känna efter på riktigt. För det är lite otäckt att tänka på vad de kommer att inspruta in i min kropp. Och veta att man går dit för att bli dålig, för att bli bra, i sista ändan. Förstår ni vad jag menar :-))
Så mysigt med min maskot Anna igår och idag, lite som tv-serien, men Göteborgs varianten heter "Anna flyttar in" :-) Tack tack tack för att du tog hand om mig!!
Och strax knatar jag upp till Sahlgrenska för den 5:e behandlingen och förhoppningsvis den näst sista!
Så nu kör vi, det är ju fredag och allt kan hända!
Väldigt glad i går kväll, med väldigt nya lös-ögon-fransar och väldigt fula vantar :-))



2 kommentarer:

  1. Tänker på dig idag <3 kommer bli bra i slutändan! Stor kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack för omtanken :-))
      jätte stor kram tillbaka!!

      Radera