lördag 12 januari 2013

Välkommen in i min bubbla :-))

Illamående, trött, overklig, med en hjärna som är helt uppluckrad av gifter. Samtidigt över speedad av alla cortisoner jag fick igår. Jag sitter definitivt i cytto-bubblan!
Så vad skall jag göra?
Lipa och tycka synd om mig själv eller försöka fly verkligheten (det fungerar inte med alkohol för då mår jag sååå illa)
Åh snabbaste sättet att fly (förutom med alkohol :-) är att träna. Så trots en dålig natt, satte jag klocka på nio. Grötfrukost. 10.30 stod jag på en step-bräda. 10.45 var jag nära döden och undrade varför jag inte låg hemma som en vanlig sjuk människa. 10.20 var det strech. 10.25 inser jag att jag överlevt :-)
Vilket pass. Att springa 15 km. är ingenting mot ett step/styrka pass.
Man hoppar och följer en koreografi under en låt, nästa låt har man en skivstång (typ body pump) och så varvas det i 50 intensiva minuter.
Jag orkade inte göra allt, men nästan, för man dras med av alla andra människor som var där.

Sedan lördags lunch med bästa Borås-Anna och Madeleine och party-pinglan Casey :-)

Och sedan avslutades eftermiddagen med lite jobb och löp/promenad med bästa tjejerna; Maskot-Anna, Anneli och Bea. Hur mysigt som helst. Åh Mskot-Anna hon sprang som bara den!!! Marathon du Medoc = pas de problem cherie :-)))
8:an som ingenting när sällskapet är rätt :-)))


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar