torsdag 10 januari 2013

Tack för hjälpen alla fina människor!!!

Tack för goda tankar, sms, mail och kramar som jag fått under veckan!!!!
Det gav resultat!!!!
Jag får göra behandling i morgon!!!
Min 5:e.
Min näst sista. Förhoppningsvis!!!
Snart blir de party, snacka om party vi skall ha då!!!!

SÅ Tack Tack Tack Tack alla ni som tänkt på mig och ett extra stort tack till Sötaste Anna som först kom med frukost-fralla :-) och sedan följde med mig upp till Sahlgrenska för att ta proverna och höll mig i handen hela tiden. Tills provsvaret kom... Tack älskade Anna!!! För när vi stod i hissen tror jag att vi blev så snopna över svaret att vi grät lite båda två. Obs! Glädje tårar!!!
För värdet var 3,0 och lägsta värdet man får ha är just 3, 0 så den här gången "sköt vi haren nära" :-)) (nära skjuter ingen hare :-)))
Så tack alla som hjälper mig i tanken!!!
Jag blir så barnsligt glad av sms och fina tankar!!!

Nu kan släppa din stackars tumme och börja jobba :-))) love u

Tack!!!!!

Kärlek tillbaka!!!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar