tisdag 22 januari 2013

Guldbaggen och jag :-))

Gårdagen blev galen. Goda vännen med störta hjärtat, men sämsta framförhållningen lurade upp mig till Stockholm. Och Guldbagge Galan på Cirkus!!!
Tur att man alltid har en liten svart "trasa" liggande i väskan :-))
Helt galet att sitta 1 meter bakom Alexandra Rappaport (jätte söt) Robert Gustavsson (rätt grå), Camilla Läckberg (dyr), Johannes Brost (rätt sliten), Carolina Gynning (snygg, men sååå dålig hållning), Peter "En gång i Pukhet" Magnusson (så charmig), Babben Larsson (snygg och rolig, men skulle behöva träna).
Cirkus är ju jätte litet, men på tv ser det ju gigantiskt ut!!!
Sedan taxi till Berns och den beryktade Efterfesten. (here we go again, man kan ju undra om det är en vimmelblogg eller en cancerblogg den här veckan :-))
Åh där var alla kändisar, liksom lite mer vanliga. Lite som oss andra :-)
Arja Saijonmaa var så snygg och log så gulligt mot mig när vi stod i buffé kön. Vårrullarna bara rullade iväg :-) Fick en spontan dans framför scenen med super snygga och super charmiga "Snabba Cash Jorge" he got some nice moves :-))
Men några skandaler eller skvaller har jag faktiskt inte. Jag hade liksom fullt upp med att dansa, dansa och dansa. Dansade mest med super söta Faiza, väninna till min idol Lotta Grey. Sååå kul!!! Hade jag varit lite mer ocytostatika hade jag så klart smugit runt på Berns och star-struckat mig lite mer. Men det är inte var dag som DJ´n är så bra att man bara vill dansa.
Idag blev det en rätt slö dag :-))
Jag på röda mattan, skulle lätt kunna vänja mig vid det :-)))) 
Sötaste gänget, Christofer (längst till höger) var coolaste killen, jag tror tydligen att jag är coolaste tjejen :-))
 !! Ps. drinken i handen tillhör fotografen.

Här står jag ensam kvar sedan Arja lämnade mig i min kamp med vårrullarna! Sååå goda vårrullar, lyckades  fiska upp 15 st som jag smällde i mig!!! För visst är gratis mat godare :-))



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar