torsdag 24 januari 2013

Jag fyller ju år!!!!

Väcktes i morse av att en morgonpigg Casey kom insjungande med cupcakes och inomhus fyrverkeri!! Och efter en stund hade varenda brandlarm i lägenheten också gjort fanfar :-)) Tjooohooo, vilken morgon!
Min bästa Casey med seriösaste frukostbrickan, kokta ägg, kaffe och en gudomlig cupcake!!! Så mysigt och så gott!!! Tack älskade unge!!

Åh enligt Casey så fyller jag bara 39 år!!!
För man får räkna bort några år när man går på cellgifter. Så efter en rättvis räkning landar vi på 39 år. Karma, säger Casey :-))

Kanske är det en väldigt bra datum att fylla år på den 24:e. Den 24 augusti upptäckte Dr. Haeger min cancer, 24 september opererade ha mig och den 24 december är det julafton och den 4 januari föddes Kajsaclara!! Rätt bra datum med andra ord :-))

Jag som skulle tränat idag, solat och bara gjort mina grejer, fick snällt ligga kvar i sängen. Däckad av feber och halsont. Men nu så här efter lunch och några smygintagna cortison-tabletter (har hört att man kan ta det mot förkylning och har man cancer skall man väl inte behöva vara sjuk på sin födelsedag, någon jädra rättvisa måste det ju finnas, åh finns det ingen rättvisa så får man väl skipa den själv :-)) heheheheh) börja det ordna upp sig, farsan skall köpa skumpa och då måååste jag ju vara frisk!!!

Allt som fanns kvar av den goda, goda cupcaken, inköpt på NK tror jag!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar