torsdag 13 juni 2013

Webb-shopen är öppen hela sommaren!!

Sista dagen innan semester.
Rätt stressigt. Men kul så klart.
Och så kom Ellie och hjälpte mig. Tack!!!
Så hon har packat och vikt och klistrat.
Nu är flera tröjor på väg ut till sina ägare. För att springas i, för att gymmas i och svettas i. Så klart !!!

Och tack ni som har hört av er på mail för att ni vill veta mer om mitt projekt. Har tyvärr inte hunnit svara på det idag. Men i morgon :-) (För jag har bytt telefon idag och har nog missat lite sms och telefon samtal. Radio tystnaden blev lite längre än väntat. (så har jag inte svarat, hör av er igen :-))
Men jag blir jätte glad!!
Tack!!

Fuck cancer så klart!!! Sötaste Ellie :-))))
Tröjor packade för att kunna levereras snabbt även när jag är på semester. Vi har levererat på 1- dagar. Och det hade gått på en dag om inte posten slöade sååååå.
Tack fina syster för att du är med och gör skillnad!!!
Snyggaste t-shirtarna kan bli din. Beställ nu!!!!



2 kommentarer:

  1. Vill bara önska dig en helt underbar semester! KRAM

    SvaraRadera
  2. Du är bäst! Absolut bäst! Är så sjukt stolt över dig och denna semester kan ingen någonsin vara mer värd än du och bebisen! ;) Puss

    SvaraRadera