onsdag 12 juni 2013

Jag vill ju ha fler skalliga modeller !!!!

Vilken dag...
Den gick så snabbt. Och nu är det sängdags :-))

Välkomna hit alla från BRO (Bröstcancerföreningarnas Riksorganisation).
Finaste Sylwa som är en av modellerna i min utställning, från Bröstcancerföreningen Johanna i Göteborg.
Hjälpte mig att förmedla kontakten till ALLA bröstcancerföreningar i hela Sverige.
Så nu går min efterlysning efter fler modeller, till mitt projekt, ut i ett gigantiskt medlemsutskick.

Så välkomna hit :-))
Det vore så roligt om du och du och du också ville vara med.
Slå mig en signal eller maila mig så berättar jag gärna mer!! (jag går på semester nu på fredag och 4 veckor framåt. Så jag kommer att fotografera igen, nästa gång den 16 Juli)

Det vore så roligt om du också ville vara med och gör skillnad !!!
Titta gärna i högerspalten under PRESS så ser du lite vilken uppmärksamhet vi fått hittills :-)

Så tveka inte, vi har jätte kul.
kram
cecilia

Ps. sååååå välkomna hit till bloggen.
Så här kan ett nyhetsbrev i Cancer-Branschen se ut :-)







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar