lördag 22 juni 2013

En midsommarnatt :))

Vilken midsommar det blev!


Moorea förvandlades till värsta day-light-nightclub-stället. Från aldrig sinande bjud rosé och galna naken chocker från borddansande betal-flickor till bästa dj'n på länge. Saint Tropez at it's best!


Sedan var det middag på Brasserie des Art. Jag skulle vilja skriva "med Victoria och maurice" :) och det hade inte varit en lögn, för de satt verkligen vid bordet bredvid. Men det var ju liksom inte bara vi där :) Men vi ju ändå firat midsommar "ihop". Åh ja, hon var as snygg och hur fräch som helst och hennes dude var ännu kortare än jag trodde :)


Så efter lite bar-hängs-dans gick vi hem på danströtta fötter, iklämda för höga klackar!


Saint Tropez at it's best!


Men kung på natten, kung på.... dagen :))


Så jag tog en löptur till gymmet. Ett kommunägt, helt okej gym. Med känsla av öststaterna på 70-tals. Åh casey tog en powerwalk.


Visst är det semester :) men om magra ben skall bli muskulösa, får jag nog göra mer än att bara vila mig iform :))







- Posted using BlogPress from my iPhone




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar