fredag 7 juni 2013

Hemma igen!

Men inte riktigt på fötter.
För lite mat, för lite sömn och lite för mycket jobb tog mig till slut :-)
Så nu har jag lagt mig innan åtta, två dagar i rad. Så jag känner mig lite bättre.
Så idag är mitt mission att äta i kapp, i alla fall ett halvt kilo. Av det 2,5 jag lämnade kvar i Baku.
Så tröttsamt.
Visst magen har blivit lite mindre. Men jag gillar inte den där skiny-looken. Utan muskler.
Jag vill ju vara muskulös och kurvig :-)))
Men som födoämnes allergiker i främmande land så är det svårt att hitta mat. Man vågar äta.
På sajten serverades första klassig mat och frukosten var kanon bra.
Men till kvällsmat blev det pizza, en påse chips och 5 Kitkat chokladkakor. Saker som jag garanterat vågar äta och som inte innehåller spår av nötter. Eller skaldjur eller fisk.
Men rätt äckligt liksom :-))
Så nu är det mission mat som gäller.
För jag missade ju Annicas och Fredriks middag och jag missade Maggan med all tjejerna.

Nu lite jobb och i eftermiddag spännande möte om projektet fuckcancerandrun.com :-)))
Nedgång till garage tror jag. Väldigt fin strand promenad längst med kaspiska havet. Luktade lite lurigt i början.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar