söndag 30 juni 2013

Casey sålde 10 tröjor!!!!!!!

Det där med kattvakt funkade ju typ en halvtimma :))


Det är nog inte riktigt min grej !


För telefonen ringde och två gamla bekanta hade sett Casey på Nikki Beach och undrade varför inte jag var där. Jag var inte speciellt svår-övertalad om man säger så ;)) Så jag drog över dit. Avstånden är inte så stora här. Man når det mesta på ungefär 10 minuter. 


Så nu har även jag skakat rumpa på Nikki Beach :)) mycket, mycket roligare än att vara kattvakt :)) 


Åh så blev vi bjudna på middag. Vilket var väldigt nice. Eftersom vi nu har ätit spagetti och köttfärssås eller tofu och ris i nästan två veckor :))


Bernard, Alex, Robert och Nabil och två andra grabbar är lika nördiga på cykling som jag är på löpning. Så nu har de kuskat runt franska Rivieran i värsta stora yachten och cyklat ca 10 mil på varje ställe de ankrat. Så under middagen med säkert 15 personer i aktern på den här gigantiska båten, i hamnen i St Tropez hör jag Casey berätta storyn om fuckcancerandrun.com 


Jag/vi får rätt många extra kindpussar och lite aaah och lite oooh. Och lite himlande med ögonen från några hang-arounds-brudar  :) 


Och vips så sitter Casey bredvid Nabil och med en iPad i knät och visar bloggen Och då säger Nabil att alla skall ha en tröja!!! Så de lägger en order på 10 tröjor!!!!!!!!!!! (Tur att jag tagit med mig några hit)  -Klart att vi skall vara med och göra skillnad, dundrar Nabil!! Och så undrade de varför jag blev så glad!! Så strax blir det leverans till yachten Makira. 




Nikki Beach.

- Posted using BlogPress from my iPhone




Fuck cancer så klart och en kindpuss från söt pojke e ju aldrig fel :)))



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar