torsdag 20 juni 2013

Sol och kärlek och ganska utvilad!

Inläggen kommer lite hipp som happ då uppkopplingen e kass och Telenors 100 mb/dag, går åt på en sekund typ.


Yoga och snabbaste intervall passet sedan operationen lyckades jag med idag!!!


Sov middag och kände mig värsta stark efter det. Lite för varmt för att springa, men med fuckcancerandrun.com tröjan på, så blir det lite lättare!!

Mina utslag är nästan, kanske inte riktigt, men mycket blekare!!!! Tjohooooo!!!


Så istället för utslag har jag nu bränt min rumpa. Casey garvade så hon nästan kissade på sig när hon såg mig :))))


En väldigt tydlig rand efter en tri-kini! My gåååd :)))


Efter middagen gick vi ner till ett av favvo ställena Senequer för en kopp kaffe.


Det är sååååå mysigt att det värker i hjärtat!




Hamnen !!



- Posted using BlogPress from my iPhone



Location:Place Frédéric Mistral,Saint-Tropez,Frankrike



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar