onsdag 5 juni 2013

Hemlängtan

Tre timmars sömn blev det. Sedan ut till flygplatsen. Sov hela vägen till Istanbul ihop knycklad i sätet.
Och nu har jag så galet ont i mina anklar och knän. Det blir bara värre och värre.
För det gjorde rätt ont när jag sprang igår också.
Men det känns som det gör varken till eller från med lite löpning.
Men det känns bra för huvudet :)

Är glad att jag vågade åka, trots att jag känner mig mindre säker än innan.
Trots att allt är lite jobbigare och mer skrämmande än innan "allt" hände.
Och att någon trodde på mig och lät mig åka :))
Alltid spännande att resa till annorlunda länder.
Men alltid skönt att komma hem. Alltid. Krama Casey, sova i min egen säng. Äta min egna mat (har levt på 2 påsar chips en pizza och 5 Kitkat choklad, å så undrar jag varför magen står rakt ut :))))
Det är dilemmat med allergier. Jag vågar sällan äta vanlig mat om jag inte har någon local med mig.
Så chips och pizza brukar vara ganska ofarligt. Likaså all barnmat :)
Så nu blir det god och nyttig mat!



Lämnar ett regnigt Istanbul för ett soligt Sverige? Hoppas jag :)

- Posted using BlogPress from my iPhone

Location:Ataturk, Istanbul



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar