söndag 16 juni 2013

Hur gör man ingenting?

Vaknade upp och gjorde ingenting.
Åt frukost ute.
Tvingade på den här trötta, bleka, magra och ärriga kroppen in i en bikini.
Känns rätt lurigt :))
Tur att vi kan sola här på tomten. För jag är inte riktigt redo att möta världen, utan långa bagy byxor och en fladdrande t-shirt.

Så nu har jag gjort ingenting (förutom att tappa bort Caseys Visa kort, felparkerat bilen, gå vilse och få röda fula kliande utslag på hela armarna och knäna) på nästan hela dagen och det är ju jätte svårt!!!!!
Att inte göra ingenting :))

Så nu skall jag svara på sms och mail och tala om för mina vänner som undrar hur jag har det.
Att här skiner solen och att detta är ett paradis på jorden.
Att gå barfota, att sova middag, att äta frukt som smakar tusen smaker. Att nästan bli för varm och bara känna livet i sig :))

Och jag skall erkänna att det faktiskt var en intervju med mig. Som publicerades i "Nätverket mot/för gynekologika cancer" medlems brev som gjorde att jag vaknade till liv :))
Välkomna om det dyker in några nya läsare!!
Och glöm inte att jag fortfarande letar efter cellgifts skalliga modeller till mitt fotoprojekt !!
Och att ni kan köpa tröjor hela sommaren!!


Här har jag legat, sovit och solat idag!!!!
- Posted using BlogPress from my iPhone

Location:Impasse Colette,Saint-Tropez,Frankrike



1 kommentar:

  1. Du SKA ju inte göra nånting....bara njut !!
    Tar nog nästa flight....men då får ni investera i en solstol till....
    Peter

    SvaraRadera