måndag 3 juni 2013

Baku 2013

Första dagen i Baku har hittills varit mycket spännande, rolig, svettig och intressant.
Med trevligt sällskap och mycket skratt. Och höga höjder !!!!
My gååååd :))
Har ju inte helt återhämtat mig efter cellgifterna när det gäller balans, rums-uppfattning och att lokalisera ljud.
Så det kan ju bli rätt spännande att se mig gå i trappor och avsatser som har galler golv.
Rätt scary i vanliga fall, nu horribelt.
Men jag tror ingen förstår det, för jag håller kameran stadigt i händerna så att jag kan fokusera på något annat ön hur högt upp jag är.
Har varit på toppen av LHQ (living head quarters) som ligger på höger sida av riggen på bilden.
Rätt modigt tycker jag :))


- Posted using BlogPress from my iPhone

Location:Baku,



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar