lördag 29 juni 2013

Grattis fina tjejer till sista cellgiftsbehandlingen!!

Casey blev bjuden på nikki beach och jag är katt vakt ! Hahahaha livet e nice!


Loulou och jag håller ställningarna hemma tills familjens stjärna skall hämtas hem kl 19.00


Så gott och så lugnt idag. Solen har varit dold i moln lite till och från :).                                   Men vad gör det när man ser på fb att det är 13 grader och regn hemma. Jag ville inte kall det skade glädje men.... ;)) äh ni vet :))


Åh så har två av projektets modeller fått sin sista kur cellgifter den här veckan! Grattis tjejer . Eller som en av dem uttryckte sig, på fb. "How's gone be fucked up today?" Helt underbart!!! Det var också hon som presenterade sig som "hon med ollon-frillan" kärlek och respekt till min nya underbar vän lilla T.


Hade ju hittat ytterligare en modell, från Frankrike (men svensk)!!!                       Från, här-i-från!!! Och hon ville vara med. Men tyvärr hände lite tråkig saker i hennes släkt så tyvärr. Men visst hade det varit cool?


En annan av mina modeller Annette Ibsen kommer ni också att få se som modell i bröstcancer-rosabandet!! Fina Annette och hennes Patrik !!


Åh så skall jag nog kontakta finaste Amelia Adamo igen. Jag vill ju ha fler modeller!!! Men nu vet jah snart inte var jag skall leta längre... Så snälla. Tänk inte, att ni inte räcker till, att huvudet är för knöligt eller att ni är för gamla!!! Snälla!!!! Vi är alla med om samma sak. Låt oss enas och förenas i det här projektet för att kunna hjälpa nästa gäng tjejer som tyvärr kommer att behöva gå igenom samma sak som vi. Men låt oss dela med oss lite av vår erfarenhet. Och visa dem hur coola, starka, sköna vi är. När allt är som värst. Och hur illa det än känns. Så lever vi!!! Att vi skall vara tacksamma och att vi kan ge något tillbaka !! Så kom igen nu skalliga tjejer, maila mig!!!



Loulou ser galen ut här, men är såååå&ar



3 kommentarer:

  1. Kram och tack Cecilia! Känns underbart!

    SvaraRadera
  2. Tack underbara du! Härligt att se att ni njuter och har det underbart, denna sista gång har tagit styggt, svullen, värk men damn den som ger sig!! Kärlek till dig fina! Kram Tanja

    SvaraRadera