lördag 8 juni 2013

Jag ser ut som en kvinnlig Borat :-)))

My gååååd, var är Panos när man behöver honom som bäst???
Fick ju ett tips från en läsare att gå in på kollegan Bingo Rimérs webb-shop, sexy.se
Jätte söta kläder om man är typ 18 - 25 år och vill tala om att man är jääääätte sexy :-)))
Där hade han en bikini, som är som en baddräkt. (som skall täcka min mage och mitt ärr i sommar)
Innan jag lyckades klura ut hur man skulle beställa, så fanns det bara Small kvar.

Som den sanna optimist man är så tänkte jag.
-Hur fel kan det bli?
-Inte så mycket, svarade jag mig själv. Tryckte på Medium och betalade 349:- + frakt.
Igår kom denna fantastiska skapelse hem till mig.
My gååååd, som sagt.
Lite optimistiskt så tänkte jag att i Bingo-Land så är säkert en Medium en Large och en Small en Medium. NOT :-)))
Jag ser ut som Borats bleka, hårlösa lillasyster.
Hade bikinin varit 8 cm längre, eller om jag varit bara 5 cm kortare så hade det nog funkat.
Nu sitter liksom snörena som skall hålla ihop den över höfterna, längst min midja,
Trots att jag drog på mig ett par shorts. För att täcka.
Det som skall vara i svanken hamnar liksom mellan benen. Rätt obekvämt.
Men den är jätte fin kvalité och med ett fantastiskt bra tryck :-))) Som inte går att pilla bort...
Texten är så jätte mycket jag. NOT.
Garvar nästan ihjäl mig.
Så nu skall jag lyssna på min goda vän Annettes råd och spana in Gina Tricos bini/baddräkt. (tror tyvärr att det var fjädrar eller något rysch på den :-))) Men skam den som ger sig.

Så är du lite kortare än jag och inte rädd för att personifiera den svenska synden, så har du en kanon fin bikini.
För min del kan jag väl bara drömma om synd. Så jag kommer med stolthet bära "Sexy by Sweden" För jag skall nog vara tacksam, om jag lyckas få synda någon gång fram emot nyår... :-)))
Tålamod Cecilia, tålamod!!!!

Sov bra i natt trots hysteriskt värkande knän och leder. Fattar inte varför det inte går över.
Det är som om stelheten kryper högre och högre upp.
Så jag har faktiskt inte sprungit sedan Baku och innan dess var det väl Göteborgsvarvet...

Men gårdagen var helt suverän. Den startade med en suverän morgon med Casey, fick krama lillasyster lite snabbt och en fantastisk eftermiddag med Katarina och Anna. Roligaste mötet ever!!! Vi skall göra skillnad.
Titta så fin bilen blir. Tack snälla, snälla Katarina. Tack för en fantastisk lunch och för att du styrde upp världens viktigaste möte. Tre skarpa hjärnor. Tack Anna och Katarina för att ni är så härliga och fulla av liv och idéer. Att ni vill göra skillnad. För oss :-) och för andra. Och det är så klart Katarinas Skyltart ni skall anlita, om ni behöver strajpa anything!!!
I den här posen med indragen mage, kanske jag kommer undan :-)) Kolla trycket!!! Garvar ihjäl mig :-))))))
De här snörena och svängen på bikinin skulle ju suttit, typ i höjd med byxlinningen :-)) Faen också. Den fanns bara i Rosa i Medium. Men där går en gräns. Rosa bikini med "sexy" på magen. Ingen kommer ju att förstå att jag har självdistans. Och att jag har den för att gömma mitt ärr. Jag kommer att se precis så desperat ut som jag är :-))))))) hahahahaha. 
Ni fattar modellen? Den är ju genial, om man lyckas hitta den i rätt storlek :-)) Så har ni fler tips  så håva hit dem, please!! :-)))



3 kommentarer:

  1. Herregud vad ska man säga,,,,:)!
    Men jag har sett baddräkter i den modellen på massor av ställen, tex Gina och tom Åhlens. Har för mig att den på Åhlens var benvit och väldigt enkel, med lite egna dekorationer band med pärlor eller ngt bling bling kan det bli fint och "eget". Ta en liten titt får du se. Annars måste jag ju säga att du har en superfigur och önskar dig en riktigt härlig tid i underbara Frankrike. // Marie

    SvaraRadera
    Svar
    1. hahahaha ja vad skall man säga :-))
      underbara kommentar :-))
      Jag skall spana på Åhlens, tack för tipset.
      Tack för kompimangen, men du vet hur man kan luras med foton :-)
      en fin sommar önskar jag dig ocskå!!!
      kram

      Radera
  2. Kära du,
    Nu får jag ju lite "dåligt samvete" för att ha lurat dig. Men, tack för att du bjuder på dig själv. How about these ones?????
    Kram, Laila

    http://media.redcatsnordic.com/images/products/thumb_list_lr/32417/324170381-80664613-7644-4c07-9968-7374b11b9103.jpg

    http://i1.ztat.net/catalog/LR/12/1L/00/64/04/LR121L006-404@1.1.jpg

    SvaraRadera