måndag 19 november 2012

Wiiiiiieeeeeee

Så glad, sååååå glad, så fånigt glad :-)))))))
Egentligen skulle jag tagit massor av blodprover (som man alltid ska mellan cellgiftsbehandligarna) förra veckan (för att veta om man klarar av mer cellgifter). Men jag var så orolig och nervös att det skulle bli som förra gången (att värdena skulle vara så dåliga att behandlingen skulle skjutas fram och att jag skulle lipa) att jag inte pratade med någon om det, för låtsas man att det inte finns så finns det ju nästan inte... Är jag 8 år eller? :-) men idag kände jag mig tvingad att gå upp till Carlanderska och få det överstökat. Med stor klump i magen gav jag mig av dit. Åh så ringer syster Linda från Onkologen två timmar senare och ger mig högsta del-vinsten (högsta vinsten kommer när jag är färdig med behandlingen och alla spår av cancern är borta!!!)
Så Linda meddelade mig att de vita blodkroppar var 3,2 (3,5 - 8,8 har man som frisk, under 2,0 får man ingen behandling, snacka om god marginal)
HB var 116, så jag var välkommen att göra min 3:e behandling på torsdag! Wiiiiieeeeeee!!!!!!!
Åh då har jag förhoppningsvis gjort hälften!!!
TJOOOOOHOOOOOOO!!!!
Spånigt, fånigt super-duper glad blev jag när jag pratade med syster Linda!!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar