tisdag 27 november 2012

God morgon världen!

Fick en oväntad men välbehövlig sov morgon idag. Min nya kompis Åsa hade sjuka småbarn. Så jag passade på att sova, tog nog ut mig lite igår tror jag :-) åh natten var ganska kass.

Ligger i sängen och skriver mail och kollar FB. Och svarar på kunders mail och förfrågningar. Och funderar lite. Men inte så där deppigt som efter den första cell-gifts behandlingen. Fick ett mail av min vän C-M, oväntat och omtänksamt om livet och yoga. Så det är nog därför jag funderar lite :-)

Och så tittar jag på alla mina medaljer och blir stolt. Men inser hur lång vägen är tillbaka. Men Sylvester loppet på nyårsafton skall jag iallafall springa. Springa och springa. Jag skall ta mig runt. Och jag skall ha på mig min nya T-shirt (som jag inte hittat ännu, så jag får väl trycka upp den själv). Där det skall stå "Fuck my cancer" eller "Fuck that cancer" på bröstet och på ryggen skall det stå, något ungefär här;
"I´ll survive" eller
"I´ll run"
Men har du någon annan idé så ge den till mig NU :-) Gärna med en liten glimt i ögat så klart.
xoxoxo





- Posted using BlogPress from my iPad


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar