torsdag 29 november 2012

Cancerfonden & Jag :-)

Mysigaste fikan med sötaste journalisten idag! Blev intervjuad av Emelie över lussebullar och chokladmojjar. Rätt skönt att få prata och prata och prata :-)
Hon var jätte gullig och hennes sammanfattning över vårt samtal var klockrent.

Tog en sen liten löprunda för att skingra tankarna. Nya kvälls favvo-runda nu när jag springer själv, (gillar ju inte Skatås när det är mörkt) "Vasagatan". Från Handels till Heden, tror det blir 3 km. Sprang bara 1,5 för jag skall ju börja sakta den här gången :-). Målet är som sagt Sylvesterloppet här i Göteborg på nyårsafton, 10 km på egen hand. Hur skall det gå? Det kan gå precis hur som helst, så det blir rätt så spännande :-) Vem kommer att servera skumpa (man är ju så klart lite influerad av Medoc Marathon som hade 19 vin/vätskestationer längst med banan) när jag går i mål?

Stora ting händer. Cancerfonden har länkat min blogg till sin sida "Vi väljer ut bloggar som handlar om cancer och som vi tycker är läsvärda och intressanta" skrev de i ett mail till mig. Stort tycker jag och blir så klart jätte smickrad.


Det enda som blev kvar av vår fika (jag åt allt, Emelie bara skrev :-) idag.

- Posted using BlogPress from my iPad


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar