onsdag 7 november 2012

livet :-)

Jag och Casey blev bjudna på god-god-paj av söta Ellen och Marie i Långedrag. Jag åt så pinsamt mycket, att när jag ställde mig på vågen hade jag gått upp 2 kg. !!! Men det var så gott! Åh Marie såg nöjd ut över att jag länsade pajformens kanter, Trots illamående och annat skräp så är min underbara hunger tillbaka, I love it! Dagens andra höjdare var 8:an i Skatås. Lugn löpning blandat med PW, 59 minuter i mörker och regn, med C som försöker bromsa mig, för det spritter i benen :-) Men det gäller ju att inte ta ut sig som alla så fint fömanar. Åh det gjorde jag nog lite, orkade bara följa valvakan i 10 minuter, eller vad det vinet (bara ett glas, jag lovar) som däckade mig? 
Varken min värkande kropp eller mitt numer tilltufsade psyke hade klarat sig utan rörelse. Så bry dig inte om att det regnar, ta ett steg och ett djupt andetag och känn livet :-)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar