måndag 19 november 2012

Show me how you Burlesque...

Festen med stort B, som i Burlesque gick av stapeln i lördags. Helt galet och så kul. Förfest hemma hos Familjen Rydberg, TACK!!! och sedan järnet på Hovås Golfkrog. Så många vänner som jag inte träffat på flera år. Mat, dans och uppträdande. Så proffsigt. Men väldigt konstigt när någon frågar hur det är... den där inövade meningen; "det har hänt en del men det kan vi ta en annan gång" känndes lite deppig när den som frågar står framför mig, med värsta partyminen, skumpa i handen och knappt en tråd på kroppen (jo, de flesta gick all-in :-)) och väntar på att jag skall säga att allt är på topp. Kändes som jag ljög, åh det gjorde jag ju också. Men är det party så är det party, bort med alla sorgliga saker och ge järnet!!
Dansade och minglade i 200, men kvart över tolv, var all energi som bortblåst. Och vi tog en taxi hem. Åh det är väl som de säger, man skall lämna med flaggan i topp. Men jag saknar min gamla karaktär som sa; "bita-sig-fast-i-bardisken-och-stäng-gärna-stället". Men vänta bara, den dagen kommer.

Var väldigt nöjd med min make-up. Mina Beniga axlar gömde jag och pushade istället fram det mjukaste jag har :-)
Glitter och röd fluga matchade jag med ett par äkta röda burlesque kängor!
Massor av snygga tjejer, bland annat; Malin, moi, Pernilla, Katrin, Bea, louice och Therese :-)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar