onsdag 14 november 2012

Jag o Glenn i Malmö

Första lilla vimmeljobbet utfört!!! Hängde med Glenn Strömberg på Jägersro i går kväll :-) Rätt rolig miljö, de där travbanorna. Vimmelfoto för ett super trevligt Göteborgsföretag. Tog med syster-yster som sällskap, assistent och eventuellt chaufför. Men jag mådde toppen. Lite trött efter att kört Malmö t/r samma dag, men inte mycket mer än i mitt vanliga liv.
Gymmet lockade nu på morgonen, helt underbart att känna muskler, motstånd och svett :-) Känner mycket tacksamhet, över mycket. Hoppas, hoppas att jag får må så här bra emellan behandlingarna, får då kan jag jobba lite åh det är ett måste. Försökte få min hyresvärd, Svanström att förhandla om min studio-hyra under 6 månader, men det gick tyvärr inte. Anade i och för sig det, men frågar man inte så får man ju aldrig veta :-)



Glenn och jag :-) (han var där irl också)

- Posted using BlogPress from my iPad


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar