torsdag 29 november 2012

Sovmorgon :-)

Första officiella arbetsdagen och vi försover oss, länge. Casey väckte mig kl nio. Jag hade lätt sovit längre :-)

Stabil gröt frukost och sedan gymmet. Körde ben, ganska tungt, det känns med en gång när man ätit ordentligt i flera dagar. Man orkar så mycket mer,och man har den där lilla extra ginstan. Det måste varit farsans fantastiska lasagne som gjorde det. Han gjorde en stor form och vi har ätit ur den 3 dagar i rad :-)

Första jobbet idag, julkort för mina kära Surikater! Ett galet glatt konsult gäng som alltid vill göra roliga bilder. Förra året lade jag dem (15 st!!) på mitt studio golv. Jag stod på en stege och fotade dem uppifrån, skit snyggt :-)

Glömde ju att skriva att studions maskot, Gustav var på besök med mamma Annica. Åh jag fick sötaste scarfen, med massor av hjärtan på! Tack söta Gustav!!!




- Posted using BlogPress from my iPad


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar