fredag 23 november 2012

Freeeedag

Åh här händer det grejer. Samtal från Frankrike, USA och från andra glada människor i Sverige som läst min blogg och tyckt att den var... energisk :-)) Folk som vill träffa mig och kanske "göra något med min story". Så smickrande och så spännande. kanske blir det något, kanske blir det ingenting. Men det piggade verkligen upp mig. Så är det någon som vill, hör bara av er, jag är med på det mesta när det gäller att inspirera och kicka lite ass :-)
Kände mig i fin form igår kväll. Somnade vid halv elva och sov rätt oroligt. Vaknade kl 04.03 och gick upp och jobbade. Man hinner rätt mycket mellan 4 och 5, redigerade 3 kunders bilder, svarade på mail. men slutade nästan genast, kan ju verka lite desperat med en fotograf som svarar på mail halv 5 på morgonen, eller... Energisk :-)
Tog Evangelos medicin mot illamående (CarboBas) och Onkologens medicin (Betapred) och känner mig bara lite "bakfull" och lite smålurig. Men (än så länge, håll tummarna) inte lipig eller överkänslig som jag gjort de andra gångerna. Har ju bestämt mig att jag inte skall lipa mer!!!! tuff nu, tuff nu Cecilia :-)
Och jag måste än en gång tacka för alla uppmuntrande mail, sms och telefonsamtal, både för bloggen så klart!!! Först och främst, men också för att det var min namnsdag igår. Måste erkänna, (fast än det är lite töntigt :-) att jag blev lite starstruck när Kicken från The Poodles ringde upp för att gratulera mig :-))

Snälla kunder tänker ockå på mig!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar