onsdag 28 november 2012

God morgon världen!

Gjorde frukort till Casey och gick och lade mig igen :-)
Har kommit på, att efter cellgifter och cortison-behandlingarna är man så speedad att man inte kan sova. Så när, iallafall cortisonet lämnat kroppen så måste man sova igen sig lite. Så jag känner mig i en strålande form (förutom lite led och muskelvärk). Sova is da Shit :-))

Har precis klämt i mig största äggmackan och skall åka upp till Carlanderska för att visa upp mitt ärr (skall klaga lite när jag ändå är där, för det är verkligen inte snyggt..) för Katharina den här gången. Åh sedan har jag en bäby-fotografering!!! Tjohoooo!!

Hörs lite senare, dagen har ju bara börjat :-)
Så här glad var jag när jag, Ellie & Casey road-trippade i Frankrike i somras!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar