måndag 5 november 2012

Ny frisyr

Hjälp, eller vad säger man? Ny frisyr, ny personlighet. C ler och säger att jag ser ut som Grace Jones bleka lilla-syster. Det gör mig glad. Men det känns verkligen konstigt, overkligt, inte jag. Verkligen inte jag, naken, utlämnad och blek. En blek person, var inte jag en stark personlighet? Eller vilade min utstrålning i dyra extensions? Vem vet? Inte jag, inte just nu. Tack älskade Casey för din alltid så kärleksfull med uppmuntrande ord och värmande kramar. Du vet alltid vad du skall göra för att få mig glad och trygg. Tack Alana för din värme, omtanke och lyhördhet. Tack C för att du inte rakade av mig örat :-) nära var det. Nej, nu torkar jag tårarna och så drar ut i natten för att gäng bråka med Djurgården supportrarna :-) Tänk er löpsedlarna: "Två skalliga huliganer i 40-års åldern dök otippat upp på Göteborgs fobolls-supporter-scen" :-)))




- Posted using BlogPress from my iPad



2 kommentarer: