onsdag 21 november 2012

Blöt hund eller cool wig?

Tvättade håret igår :-)) Rätt konstigt att ta av sig håret och lägga det i handfatet. Schamponera precis som vanligt, skölja, krama in balsam, skölja ur, lite inpackning (lånade Caseys fina produkter för preparerat hår, tydligen allt som behövs). Den skulle själv torka under natten, gissa om jag var nervös. Skulle det bli min fina 9 000:- peruk (inga garantier ges) som mötte mig på morgonen eller en tovig odefinierbar hög med hår? Men den såg ut som innan, och jag kunde andas ut. Så jag firade med att göra små vågor med plattången och kände mig jätte nöjd. Men ingen sa att en äkta-hår peruk stinker blöt hund när den är blöt.... Det kunde jag varit utan... :-)

Blöt hund eller nytvättad Wig, påminner om varandra :-)
Fint perukställ har jag köpt, det finns sådana med ansikte och ögon, men där passeras en gräns för mig.
Fina produkter från Jean-Paul Barda som Casey fick när hon gick visning för honom.






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar