torsdag 22 november 2012

I´m Still Around


Den här fina bilden skickade min vän Bosse till mig, för att muntra upp mig inför min tredje behandling idag! Linda (hans söta fru, hon vet att vi har lite hybris ibland :-)) tog den här bilden på oss när vi hade midsommarfirande i Saint Tropez för drygt två år sedan. (Vi var 50 galna sommar-ystra Göteborgare som drack rosé så det sprutade ur öronen på oss, lite sol, mat, dans, och bad hann vi också med :--) Så härligt och friskt och gott det ser ut.
Bosse smsade världens roligaste liknelse till mig tidigare i veckan när han fick reda på vad som hänt mig. Han menade på, att kunde jag få in 10 stycken överförfriskade Göteborgare, förbi en 200 m lång kö, utan att stå på någon lista, in på nattcluben Le Cave, (samma kväll i Troppan) så fixar man lätt lite fucking cancer. See you soon at Still Around!! Tack världens finaste Bosse!!!
Midsommar firande med Göteborgs svar på en smal Hemingway på underbara Maison Ocoa.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar