onsdag 7 november 2012

God morgon!!!!!

Igår var en rätt tung dag. Den började så bra :) kände mig lite som Sigourney Weaver i filmen Alien, där hennes rollfigur Ripley är rakad. Så ni kan ju tänka er att jag kände mig lite cool ;)
Men det var det enda coola på hela dagen... Vansinnig värk i leder. Ont i muskler. Illamående. Så där olustig som gör att man har svårt att koncentrera sig. Men jag jobbade lite. Det bästa är att fokusera på något. Men efter lunch var jag helt slut och gick och lade mig (hade sovit dåligt på natten,så jag var nog rätt trött). Men där någonstans kände jag att, här pratar jag om att kämpa, försöka, bita ihop. Åh så går jag och lägger mig.. Så upp igen, på med lite varma kläder och ut i friska luften. Inte för att det var lätt, inte för att jag ville, men rätt skönt att få röra på sig, illamåendet är inte lika påtagligt när kroppen används :-) Det blev en väldigt kort promenad, men jag var så stolt att jag inte bara låg kvar och tyckte synd om mig själv (för det var nära att jag gjorde det :-))) Sedan kom Casey och Ellen och underhöll mig, med skvaller, skolprat, Nääk och andra väldigt, väldigt viktiga saker :-) !




- Posted using BlogPress from my iPad



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar