måndag 26 november 2012

Tjohooo måndag

Cellgifterna i kroppen kräver min uppmärksamhet. Svårt att somna om, ont i leder och muskler. Som en blandning av träningsvärk och växtvärk. Ingen oerhörd smärta, mer lite molnande. Som vägrar ge sig. Kunde kanske provat en Panodil eller två, men jag vill helst inte äta mer medicin (jag vet att cell-gifter och Panodil inte är samma sak, men säga vad man vill, naturligt är det inte :-)
Blev bjuden på lunch av bästa Monica, vi ses inte så ofta, och vi känner kanske inte varandra så väl privat, eller hur man skall uttrycka det :-). Men ändå känner jag att jag kan prata om precis allt med henne. Fick dessutom ta massor av fina bilder till hennes hemsida, hon blev skit snygg :-)

Gym-besök tack vare Casey. Åt lite dåligt på eftermiddagen så värsta styrkan hittade jag inte. Men idag är det 8 veckor sedan min operation, och 8 veckor betyder att jag får köra mage igen!! Tjohoo så det gjorde jag ju så klart. Kändes ingenting.. varken muskler (som antagligen tynat bort) eller ont, fast stel är jag ju, inte så bendy om man säger så :-) bakåt alltså :-)

Nu har jag vräkt i mig hemma gjorda chockladbollar, jag vet att det inte är bra och att jag inte skall äta socker, men jag kan väl få ha lite kul också?
Sov gott alla glada, i morgon skall jag fota min nya kompis Åsa, som jag aldrig träffat. Vi har samma frisyr :-)


Gym-flickan drog åt flätorna lite väl hårt i morse :-)

- Posted using BlogPress from my iPad


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar