söndag 25 november 2012

Ängeln i mitt fönster

Tack fina, söta gulliga omtänksamma Moa. Tack för den fina ängeln. Så vacker. Åh så gulligt av dig att du tänkte på mig. För Moa menar att om man har en ängel i sitt sovrum så drömmer man inga mardrömmar. Så nu skall jag sova ännu bättre och bara sova och inte drömma om saker jag ändå inte kan påverka eller tänka tankar jag ändå inte kan styra. Tack Moa. Lova att du kramar pappa och Karin det hårdaste du kan. För de två är de bästa av människor!
Hade ju lovat mig själv att inte gråta mer, men när Karin kom in genom dörren idag, så kunde jag inte hålla mig. Jag hade kunnat bli kramad av henne hur länge som helst, jag älskar dig Karin! Tack för att du finns i mitt liv!
Nu står ängeln i mitt fönster!!!
Alla söta barnen Glans-Mellqvist i Sexdrega har skickat en hälsning till mig - stor lycka :-)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar