lördag 28 september 2013

Var är min löparkompis :-)

Fredag och september är snart slut.
Var tog september vägen???

Men lever man i 200 knyck så rusar tiden. Måste ju hinna med allt jag vill förverkliga :-))
Och det är mycket det :-)

Jobbade idag. Fotade söta bäbisar :-)
Och sedan drog jag på mig löpar skorna och sprang.
Men sablar vad mörkt det blev.
Tur att jag inte åkte upp till Skatås. (hade jag inte varit så lat :-) så hade jag åkt dit, och sprungit 8:an och då hade jag ungefär sprungit hälften när mörkret sänkte sig.... scaaaaryyyyyy)

Jag säger det igen, jag måste hitta en löparkompis här i stan.
För jag gillar inte att springa i skogen när det är mörkt.
Och anklarna värker så, när jag springer på asfalt.
Så Skatås är faktiskt bästa stället.

Och så har jag bestämt att hålla min träning på en nivå som inte skall göra mig sjuk (vanligt sjuka alltså :-)
Jag skall prova att träna varannan dag. Så att jag hinner återhämta mig.
Körde Power Step igår.
Tänk er body pump men med lite hopp på brädan.
Östrogenen kanske funkar, på riktigt. Tänker jag nu.
För jag hängde med i nästan all koreografi, trots att jag inte gjort den träningsformen på över ett år.
Shiiit, jag kanske blir riktigt tjejeig. Hjääääääääälp :-)))))

Men koreografi och lite mer simultankapacitet hade ju varit nice :-))
De här bilderna tog jag i vintras, när jag gick på cellgifter. Och använde i ett inlägg :-
Inte för att jag behöver raka mig :-) men kanske blir jag lite mer tjejig nu :-))


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar