fredag 6 september 2013

Idag flyger jag och Rickard är redan i luften!

Jag är ju på väg till Bordeaux just nu :-))
Och Rikard har nog precis landat i Mexico City för att ta sig till sitt älskade Puerta Vallarta på den Mexikanska västkusten!
En liten avskeds middag blev det på Caleo, efter att vi skålat i skumpa.
När Mogge och Rikard åker hem så tar faktiskt sommaren slut på riktigt. Tur att Mogge är kvar en månad till!!
Så här umgås vi i min familj :-)) 
Väldigt mysigt brukar vi ha det!!
Rätt kul har vi också, Johan var fotograf och kanske kan han en dag bli pass-fotograf. Ett internt skämt :-) Då en annan fotografs fulla pojkvän för typ 100 år sedan,  mötte mig på krogen och av någon anledning blev vansinnig på mig och skrek -Din... din jävla... passfotograf!! efter mig! Och eftersom vi alla känner personerna i fråga, blir det ju extra kul att skoja om det:-)))
Snyggaste Johan!!!
Henrik och jag provar soffor på väg hem från vår avskedsmiddag på Caleo!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar