söndag 19 januari 2014

Två efterfester på samma kväll!!

Vilken kväll det blev!!!
Middag med oss fyra och mitt söta lilla extra barn Madeleine, på mysigaste Caleo.
Som alltid :-)
Pernilla i dörren, med samma sköna välkomnande stil som Costas. Alla fina i servisen och så god mat!!
Alltid trevliga gäster och gött tjöt.
Nick filmade och jag fick verkligen leka skådis. Varför blev jag inte skådis? Min dröm ju :-))
Sedan var det Park som gällde och P3 Gulds officiella Efterfest.
Att mingla med Americk och Nick var ett äventyr i sig. Hela musiksverige var där kändes det som.
Med två New York killar i sällskap, med deras uppseendeväckande stil bondade vi hej vilt.
 Jag  skulle nästan vilja säga att det var de "riktiga" kändisarna som blev mer starstruck på dem, mer än tvärt om :-))
Så det blev lite snick-snack med Timbuktu :-) En kram av Sahara Dawn Finder, och Richard Olsson från TV och så massa tjöt med super trevliga grabbarna i Dead By April. (bilder kommer i vekan:-)
Och någon annan cool som jag inte vet vem det är. Och en söt Christoffer. Som bjöd med oss på den riktigt tunga efterfesten, lång, långt ut. På Sockerbruket.
Värsta rejv festen. Vi dansade och dansade och filmades. My gååd så kul.
Åh så himla kul att få hänga med Casey, Nick och Americk.
Jag gamla människa :-)
Jag lovar, jag var den äldsta på det stället.
Men musiken var grym och dj´n vass, så det fanns inget alternativ än att dansa (just den sekvensen tänker jag faktiskt inte titta på. För vissa saker skall bara upplevas live, mina dans moves är definitivt ett sådant. :-))
Men sedan några dagar tillbaka, har jag bestämt att jag skall vara exakt så som jag vill vara.
Inte så att jag på något sätt varit "inte mig själv".
Men nu går jag all-in. Så vill jag dansa på obskyra efterfester med på tok för unga människor, så göra jag det. Casey övertygade mig att jag var värdig. Hela kvällen :-))
Gillar också att hänga med det här gänget, för det var musiken och stämningen som räknades, inte alkoholen.
Så att jag var i säng 03.30 och uppe redan 09.00 i morse för att gå på mitt första andnings/meditations pass var inga problem :-))
Men nu när vi proppat i oss två hemma-gjorda pizzor känner jag mig lite mör.
Så här ser det ut när jag skalat och noppat all frukt som skall ner i vår dagliga frukt drink. Prova gärna med lime, citron. Broccoli. Och så i med ingefära. Det är den som gör att ni slipper förkylningar!!! Sedan kan man strö kanel över drinken om man vill :-) Vi äter nog 4 kilo grönsaker och frukt om dagen.
Så här ser vår maskin ut GB. Den är svinbra, men nu efter 1 års intensiv användning är det snart dags att investera i en ny. (hade jag lyckats hitta kvittot skulle jag faktiskt reklamera den, då plasten sprack på ett ställe. Men alla jag prata med säger att detta är den bästa och mest hållbara modellen. Och trots lite otur med min, så jag ändå säker på att detta är den bästa.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar