onsdag 1 januari 2014

Sylvesterloppet 2014

Att få springa lopp, att känna livet i sig och kunna skratta och öka farten är såååååå skönt.
Att springa med hela kroppen och inte känna cellgifter i munnen. Att vara fri!!!!
Och att vara vid liv. 
Efter det märkligaste året ever, så känner jag, när jag springer de 10 km runt Ullevi och mot Heden, två varv;
Att kärleken segrar. 
Att det är kärlek som läker och får oss att gå vidare. Att kärlek är värme och förståelse. 
Att utan kärlek stelnar hjärtat.
Så finaste vänner, skåla för 2013. Skåla för livet och för all kärlek som finns.
Min tid blev 52:35 och jag är såååå nöjd!!!!!!

Lycka att komma i mål och möta sin familj!!
Finaste Per Sund som jag träffade första gången i min fotostudio i Borås och sedan, by super suprise i after-run tältet, på Marathon du Medoc, såååå kul vi hade!!! Åh så idag också!!
Underbara Poly som skriker sig hes varje nyår, när jag skevar förbi på trötta fötter. Snälla, fina, vackra Poly. Tack för din energi och all värme du sprider omkring dig. Synd att du inte är min granne längre :-))
Finaste Jörgen och finaste syster yster som sprang sitt första lopp!! 
Jörgen och jag gick samma Dale Carnegie kurs som jag för 3 år sedan och vi är vänner därefter. Han gjorde största intryck på mig och Casey, när han på sista mötet gick ner på knä och friade till sin fina Liz. Åh det var Liz och Jörgen som spontant dök upp i Bordeaux och hejade på mig när jag sprang marathonet.
Knasig lycka and my kiddo :-)))
På väg hem från årlig nyårs lunchen på Farellis. Casey med sin fina Americk och lilla sötaste hunden Killer. 



1 kommentar:

  1. Du är grym Cecilia! Nu hoppas vi på att 2014 har en massa bra och positiva saker att erbjuda :) Massa kramar och kärlek till dig från Nina C!!!

    SvaraRadera