torsdag 23 januari 2014

Föreläsning på Park Hotels

Vaknade med fjärilar i magen!!
Så klart.
Tack för alla hejar-rop. Och för all respons på gårdagens inlägg.
Så då var det dags att hålla  ytterligare en föreläsning i Cancer-Branschen. För Fond & Finans event, Benivent hade samlat till liten lunch-grej.
Rätt nice och massor av trevliga människor.
Rummet var jätte litet och alla satt så nära mig... att det gjorde att jag blev jätte... nervös, eller pirrig.
Men plötsligt var så var det min tur och inte en chans att smita ut :-))
Och jag hoppas så, att någon lyder någon av mina uppmaningar.
Ni vet det där om att sola med måtta, sexa med kondom och inte röka och gå på alla undersökningar man blir kallad till.
Alla såg väldigt tysta och allvarliga ut. Vilket gjorde mig lite osäker på om jag verkligen var rätt person, på rätt ställe.
Men historien är ju inte på hittad, det är ju mitt liv. Så som det var/är. Och så som jag vill jobba framåt. Att göra skillnad.
Så nog var jag lite betänksam när jag klev av.
Men Anna menade att det är för att man lyssnar så intensivt och för att man börjar tänka på sitt egna liv.
Ja, hoppas verkligen att jag inte tog i för mycket. Men jag vill ju samtidigt vara lite, lite jobbig :-))
Så att alla förstår att det är på allvar. Att det är på liv och död. Men mest bara liv. Och att vi gör det här för att livet skall bli bättre för många, många fler!
Men det konstiga är, att när jag stod där framför alla, och säger ordet cancer. Så gör det fan ont i magen.
Även om man vill låta stursk så är jag nog rätt liten i vissa lägen :-))
Men nu skall vi fira min sista dag som 37 år, med en liten middag på Caleo. (man räknar ju bort ett år per cellgiftsbehandling, vet inte riktigt hur Casey fick det till 37 år, men som sagt. Jag är inte så knusslig när det gäller ålder hahahaha :-)))
love u all
xoxoxo
Am var med som support och som filmare :-)) Anna var så klart också med, men gömde sig för kameran :-))
Har inte hunnit ta fram ånga "riktiga" bilder. (sorry Johan B :-)) Men här är jag live i allafall :-))
Peruken var ju helt vild såg jag sedan efteråt. Tack Anna för att du inte sa något, typ LOL :-)))



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar