söndag 26 januari 2014

En birthday-weekend helt enkelt :-))

Vilken helg det blev.
Tack alla som var en del av den. Berättar lite mer i morgon.
Men måste ju samla ihop lite bilder först. Det blir ju liksom roligare då :-)
För er som inte var med, en bild säger ju (tyvärr:-)  ibland mer än 1000 ord :-)))))

Kung på natten betyder ju att man måste vara kung på dagen. :-) Och det var jag idag.
Bokföring och redigering av bilder fram till fem, för att sedan köra 75 minuter yoga på Sats.
Sedan tog orken slut. Men finaste Casey och Am stod vid spriten, så när jag kom hem från gymmet hade de gjort Qesadillas. Sååååååå goda.
Som att vara i Mexico igen :-)
Och dessa söta två, har ju tisslat och tasslat hela veckan. Smugit ner i studion och varit borta i flera timmar.
Och idag var de klara!
 Jag fick en bok. Om mig och mitt år.
En alldeles egen ego-boost bok. Om mig och mig och mig :-))
Jag blev så rörd att jag bara grät. Det var bilder från bloggen, blandat med teckningar, glada tillrop och massor av kärlek.
På sista sidan hade var och en skrivit ett stycke till mig. Am på engelska och Casey på svenska.
Så när jag känner mig ledsen, liten och ensam så vet jag var jag skall läsa :-)
Tack älskade ungar!!!!!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar