fredag 3 januari 2014

Söta, söta Casey fyller år i morgon!

Grått och trist väder. Men ändå väder :-))
Vi dricker hemma-pressade juicer så det sprutar ur öronen, för vi vill inte bli förkylda!!!!
Det är morötter, selleri, gurka, ingefära, rödbetor och massor av annat !!
Känner en liten, liten förkylnings-bacill som vill hoppa fram. Eller så är det bara allergi, mot världens sötaste (sorry mogge :-) hund, Killer.
Han är så söööt, så han kommer att få ett eget inlägg, längre fram :-)
En som redan fått ett eget inlägg är Gustav. Ni vet min blogg-maskot-pojke som gav fuck-cancer-finget åt hela världen. Han har blivit storebror.
Åt en av världens sötaste bäbis-flickor Annie. Så stort, stort grattis till Annica & Fredrik!!!

Åh om 32 minuter är det grattis till världens bästa och finaste och goaste och mysigaste och smartaste Kajsaclara!!!!
19 år blir du :-)
Alltså, var tog tiden vägen?
Rätt coolt (får man säga så?) att man ändå lyckats få en egen människa att överleva. Att man gett kärlek och får kärlek. Att man delar med sig av erfarenheter och får en fritt tänkande individ.
Att man lärt den där lilla söta människan saker. Saker som man själv kanske inte var så bra på, men ens lilla avkomma blir genialisk på just det! Är inte det rent av fantastiskt.
Jag är så stolt över min Casey. Att hjärtat vill spricka. Jag vill så klart över beskydda henne, hela tiden :-) lika väl som jag vill knuffa ut henne mitt i levande livet. Jag vill ge henne mina erfarenheter, samtidigt som jag vet att hon måste göra sina egna val och beslut och kanske misstag.
Men mest av allt vill jag bara, att hon känner sig älskad, för den hon är, vad som än händer!
Grattis fina Casey!!!

En väna på gymet idag. Men jösses så oengagerad jag var. Att träna själv är verkligen sååå trist ibland!!
Önskar att jag hade råd med en PT 2 gånger i veckan. Himmel så vältränad och stark jag skulle vara då :-))
Ytterligare en Amerika gäst anlände idag. Nick is in da house. Så Casey och Killer testar nyinköpta sängen från Claes Olsson. Och de ger tummen upp!!!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar