måndag 27 januari 2014

Projektet på väg framåt!

Jag tror jag är hemma. När det gäller projektet.
Jag har ju svajat lite. Tappat fart och styrning. 
Kanske inte så konstigt, när det hänt så mycket annat roligt. Och kanske för att det tar tid att bearbeta. Och att göra klart är nog att bearbeta, så därför måste jag ju slutföra den här otroliga (tycker jag :-)) idén jag fick förra hösten.
Och alla vackra modeller som jag fått äran att föreviga. Som svarat på alla tusen frågor jag haft och poserat med aldrig sinande tålamod :-))
Vi måste ju avsluta vår del i den här resan mot ökad förståelse och insikt i hur vi har det. Vi i Cancer-Branschen.
Så jag jobbade fram till 21.00 med att skriva, välja bilder och tänka :-)
Så nu är jag såååå trött, sååå sömnig.
Gjorde en rejäl omgång med färskpressad juice för att bromsa den där lilla, lilla känslan av halsont som dök upp. Hmmm inte bra. Jag och GB skall ju prova medicinsk yoga i morgon. Undrar om det är bra mot halsont :-))
kram och sov gott!!
Mia, jag, Cosima och min finaste Elisabeth. Följde med dem till Barabicu (?) rätt nice ställe. Och många sköna människor. Men 21.00 var jag ju redan hemma och somnade med kläderna på i soffan (skulle ju bara hem och äta och sedan gå ut igen. Och det är som vanligt en ovanligt knasig idé att gå hem emellan,  men i lördags kändes det ju rätt smart :-))
Min sötaste granne och jag åt middag på Caleo, sedan skulle vi ut. Liskom ut på stan. men vi var nog hopplöst fel ute. hahahaha, tur att vi kunde roa oss själva med en tur till världens bästa ställe (nästan i allafall) Hotel Costes i Paris :-)





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar