fredag 12 juli 2013

Sista dagen i troppan för i år :-) eller :-(


Blogg verktyget bloggen fungerar så där. Jag skriver och blogger raderar...
Tröttsamt, men ändå bara en liten grej i det stora hela!!
För jag kan inte säga det nog många gånger, NJUT!!!!!!

Som sagt sista dagen här och det känns lite vemodigt. 

Och när hela Rivieran trappar upp för sin högsäsong, försöker vi coola ner för vår högsäsong har ju redan varit :-)
Puss o kram

Nu skall vi ut på middag med lite gamla vänner. I gamla Saint Tropez, där vi var för första gången igår :-)
Men nu skall jag njuta, för i morgon bär det hemåt!!
Casey i min fina topp. Som jag varit så rädd om att jag inte ens använt, sååå löjligt av mig!!! :-)
Tummen upp för den här, bästa semestern ever!! 
Åh vad hittar vi när vi kommer hem. Blombudet kom med blommor, från en "hemlig" beundrare till Casey. Sååå gulligt!
Förra veckan var vi ju bjudna på middag på ett super coolt hotel, på vägen mot Plage Tahiti. Det visade sig att pappan i den ena familjen (som var super trevliga, men som jag aldrig träffat innan) var barnbarn till skulptören Antonio Clavé, som gjorde galna skulpturer i oväntade (på den tiden) material. Så i år skulle han ha fyllt 100 år och eftersom han kom i från Saint Tropez, hyllar staden honom med att ställa ut hans konst. (varje år är det olika skulptörer och konstnärer som har den stora äran att smycka, bland annat hamnen i ST med sina verk). Bilen är från den gamla delne, från vår promenad där härom dagen.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar