måndag 22 juli 2013

Bästa syster-häng idag!

Lite jobb i studion, så roligt att få jobba, att kunna jobba!!!!
Sedan lunch med mina favorit tjejer; Ellie och Casey.
Jobbig löpning och lite mat på Mr P. Det var min underbara dag.
Glass på avenyn hann vi ju också med!!!
Löpningen gick så där. För lederna har gjort rätt ont idag. Tur att jag skall till Evangelos i morgon!! Men vi genomförde iallafall drygt 6 km. !!! Så nice att få lite sällskap. Syrran är värsta stark nu!!
Åh mogge som gjorde sin debut runda med mig igår. Rapporterade att han sprungit en runda idag också! Heja mogge!!!
De allra flesta kan röra sig, framåt. Så därför tycker jag att vi som kan, om än så sakta, borde göra det. Bara för att vi kan :))
Bästa träningtopparna fick vi från brorsan, Victoria Secrets träningskläder är inte bara snygga. De är grym kvalité! TACK BROR!!!
Ellie hittade några nya träningskompisar :-)))
Vi hjälpte norska Drømmen som stannade e extra dag i Skagen. Så nu slipper du böter baby!!
Visst e hon vacker min syster, så säg. Såååå god mat vi åt på Mr P. Äntligen har de en meny där jag kan äta nästan allt. Annars har de haft en förkärlek för att blanda pesto, senap och nötter i rätter som jag vanligtvis kan äta.
Casey i sin topp :-)))



Löpning med nya toppar från brorsan och färgglada strumpor!




Är hon inte vacker min lilla lilla- syster så säg ;))))
- Posted using BlogPress from my iPhone


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar