lördag 27 juli 2013

Bästa poolhänget!!!

Tack för en underbar eftermiddag. För god mat, sköna skratt och fina kramar. Tack mina fina vänner. Så där skön så det skingrar tankar på onda leder. För vi pratade sååå mycket löpning. Man kan ju liksom inte sluta. För det är ju så kul""
För vi skall ju (Katarina, Marie och jag) springa Midnattsloppet den 24 augusti. I maskerad klassen, så att vi får ha våra egna tröjor. Vi skall klä ut oss till cancer-warrioirs. Och sedan så vet jag ju hur det känns att springa i det på Marathon du Medoc. 
Man måste faktiskt provspringa lite, men att springa utklädd i Skatås en vanlig... onsdag känns kanske lite väl... töntigt. :-))
Åh nu känns bilderna nedan helt overkliga, för regnet öser verkligen ner. Åh vi skall åka på vår årliga utflykt till Visingsö. 
Lika spännande varje gång :-))) på olika sätt!!
Skönaste poolen (åh hur vet jag det?? som inte badade. Jag skyllde på min peruk och det var ju delvis sant :-))) Men vacker va den :-))
Min favorit G-B. Fan va jag gillar henne!!!! Åh nu skall hon börja springa lite (lite iallfall GB, det sa du... :-)) 
Finaste vänner!!!! Tack för att ni finns och för att jag får vara med!!!!! 
Sötaste Greta fyllde 20 år igår. Så även om hon befann sig på jobb i Medelhavet så måste man ju göra en tårta! Sååå god!!!!!!
Värdinna och tillika grillmästare, finaste Marie!!! (Den här bilden finns i en annan variant, så tack Katarina för att du tog en ny, och för att du tog bort den andra från FB. Där jag visar trosorna, dragkedjan har vikt sig så det ser ut som jag har en snopp och dessutom blundar jag och Marie blev förevigad mitt i en mening så hon står med öppen mugg. Bara så där. :-))))



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar