måndag 8 juli 2013

Bara 5 dagar kvar...

Hur snabbt har inte dessa veckor flugit fram.
Galet.
Lika mycket som jag vill vara kvar, längtar jag faktiskt hem.
Att sätta tänderna i Fotograf Cecilia AB. Ja, jag längtar sååååå mycket efter att få jobba!!! Efter min kunder och min bilder.
Jag längtar efter spännande möten och galna idéer med mina två nya kumpaner.
Att få fuckcancerandrun.com att verkligen göra skillnad :-)))
Att få krama på min älskade Mexico-Mogge, som äntligen, äntligen är hemma!!!!
Att få pussa på syster-yster och alla andra som jag älskar. Och krama alla som jag tycker så mycket om, ingen nämnd, ingen glömd.
Och att få projektet skalliga till lite action. Att få alla bitar att falla på plats.
Att mitt liv fortsätter, lika härligt som förut.
Att min andra chans, blir min bästa chans :-))
För det känns lite som att nu, är det dags att leva livet, nu!!!!
Det kommer att bli "fredag-hela-veckan" i det Hedströmska-recidenset.

Den lilla kvoten jag postade igår. Från den franska poeten Alain som 4:dels Svenske Sven gav mig, har jag faktiskt funderat lite på.
Om att man väljer positivism, den känns skön att tänka på.
För då är det ju lika för alla liksom. Eller kanske inte, riktigt. Men alla vi som inte har en döds-dom hängande över oss, har faktiskt ett val. Ett val att tänka positivt!!!!

Just nu liger jag och Casey på Moorea och summerar våra veckor här nere. Och vi är helt eniga om att detta var den absolut bästa semestern ever.
Och att vi skall göra om det nästa sommar igen!!!
Det gäller att hålla i hatten :-)) För vem vill åka ner-cabbat och tappa wiggen? Inte jag :-)) Hahahaha men gisses vilken syn :-))
Moorea plage, the best. Thanks to Moorea we met all these great people, that some, will stay longer than just for the summer :-)))
Åh i morgon är det tisdag och det betyder Yoga med Emanuelle. Såååååå skönt.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar