tisdag 30 juli 2013

Köp mig en meter Marathon du Medoc för 1 krona!!!!

Alltså, det är lite jobbigt nu.
Lederna värker och jag har tappat lite fart.
Åh samtidigt så kittlar ju tanken på att springa "mitt" marathon om 6 veckor.
Det skall bli sååååå kul, även om jag gör det ensam.

Så för att få lite fart och energi, så tänkte jag att ni skulle köpa några metrar åt mig.
Får då har jag ju ett mål, som är större än mitt egna (det ligger just nu "bara" på att ta mig runt under 6,5 timme).
För om ni köper några metrar så springer jag ju för er.
Och samtidigt får Cancerfonden in mer pengar till forskning, som kommer att rädda livet på ännu fler människor.
Ni vet väl att 58 000 människor varje år får beskedet "-Du har cancer."

Så köp en, två eller varför inte 100 meter. Eller mer.
MEN alla bidrag mottages sååå himla tacksamt.

Bara att launcha den här insamligen har gett mig energi!!!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar