tisdag 16 juli 2013

Semester-baksmälla är inte att leka med :)

Så var man äntligen hemma.


Resan gick fantastiskt bra. Lite segt mellan Helsingör och Kungsbacka. Men där fick jag kaffe och glass av mina fina päron. Vilket gjorde att jag orkade ända hem :))


Åh så stod han då äntligen där, Morgan. Min älskade fina bästa vän. Som reste hem till Mexico samma dag som jag opererades. Den 24 september förra året. Sååååå skönt att äntligen få en sådan där björnkram. För Morgan är den starkaste jag känner :)) Så vi pratade och pratade och kom inte i säng förändras kl 01.30


Vilket gjorde att jag på måndagen fick värsta semester-baksmällan.

Som tur var kom syster-yster in och farsan fixade lunch. Men här är ju så kallt, gatorna så tomma och så är det ju... så kallt.


Men syster-yster menade att lätt löpning är bra, mot just semester-baksmälla, så det blev 5 försiktiga km. Tack ellie!!!







- Posted using BlogPress from my iPhone





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar