lördag 20 juli 2013

Fin fredag!!

Den administrativa lampa lyste i studion idag också! Åh jag är nästan klar! Med alla måsten, sååå skönt. För det innebär att jag äntligen kan sätta tänderna i min nya hemsida. Som jag beställde för ungefär exakt 1 år sedan. Men med cancer i magen så känns en nylansering av en hemsida som väldigt bortkastade pengar. Så tack tack kära Johan med sin super kompetenta web-byrå nere i Kroatien som lät mig få anstånd med både hemsida och betalning i över 1 år. Men som sagt nu är det dags :))


Sedan kom norske Lars "drømmen" på besök. Long time no see!! Såååå kul!! En lunch och lite nördigt löpar snack, så mysigt!


Det blev 8 km i skatås. Uppmuntrad av Lars och taggad av hans tekniksnack la jag mig på en liten högre hastighet än vanligt. Att jag dessutom blev omsprungen av en man med starka vader gjorde att jag helt plötsligt höll 4:59 tempo, heeeelt galet!!!! I flera kilometer låg jag på mellan 4:55 och 5:05


Helt slut och så nöjd!!!!!!!!


Åh så kom äntligen mogge!!!! Igen ;) men i söndags va jag ju nästan inte vaken. Sååå mysigt. Familjen är nästan samlad :))


Casey kom också hem från sina egna små utflykter. Sååå mysigt att få krama den ungen igen!!


Åh så fick jag ett trevligt samtal från en trevlig person i Frankrike. En väldigt fin fredag blev det.


Som vi nu avslutar med vin och getost i soffan med håriga Kajsa!!!



Med min älskade fina bästa Morgan som äntligen är hemm i Sverige!!




Snabbaste löprumdan i år, det är jag helt säker på!! (Hoppas jag :)) skall kolla klockan i morgon.



Casey med sötaste namne Kajsa !! Puss




4 år sedan sist vi sågs! Finaste Lars som är på väg till Skagen på sin cykel!!



- Posted using BlogPress from my iPhone







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar